KTPM Bölümü’nde Program Akreditasyon Hazırlık Toplantısı Gerçekleştirildi

Fakültemiz Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı Bölümü tarafından, program akreditasyon başvuru sürecine yönelik kapsamlı bir değerlendirme ve hazırlık toplantısı düzenlenmiştir. Bölüm Başkanı Doç. Dr. Sultan Sevinç KURT KONAKOĞLU’nun başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya bölüm öğretim üyeleri Dr. Öğr. Üyesi Özlem DEMİR, Dr. Öğr. Üyesi Nevruz ÇINAR ÖZDİL, Dr. Öğr. Üyesi Cumhur OLCAR, Dr. Öğr. Üyesi Kadir Tolga ÇELİK ve Dr. Öğr. Üyesi Sena Nur ANGIN katılım sağlamıştır. Kalite odaklı eğitim anlayışının güçlendirilmesinin hedeflendiği toplantıda program akreditasyon başvuru süreci, izlenecek yol haritası ve bölüm bazında yürütülmesi planlanan çalışmalar hakkında detaylı bilgilendirmeler yapıldı. Sürecin başarılı bir şekilde yönetilebilmesi adına ortak aklın öneminin vurgulandığı toplantı, öğretim üyelerinin sürece yönelik değerli görüş, öneri ve katkılarının değerlendirilmesiyle sona erdi.

2526_II_KTPM_Taplak _260417_1

2526_II_KTPM_Taplak _260417_2