KTPM Bölümü Öğrencileri ‘Doğa Dostu Tır, Yeşil Kampüs Festivali'ne Katıldı
Fakültemiz Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı Bölümü (KTPM) öğrencileri, 23 Şubat 2026 tarihinde Üniversitemiz Milli Hâkimiyet Yerleşkesi Merkez Kütüphanesi önünde gerçekleştirilen ‘Doğa Dostu Tır, Yeşil Kampüs Festivali'ne bölüm öğretim üyelerinden Doç. Dr. Sultan Sevinç KURT KONAKOĞLU ve Dr. Öğr. Üyesi Kadir Tolga ÇELİK ile Fakülte Sekreteri Yüksel SAKARYA’nın rehberliğinde katılım sağladı. Etkinlik kapsamında atık yönetimi, sıfır atık ve geri kazanım konularında interaktif çalışmalar yapıldı. Düzenlenen bu uygulamalı etkinlik ile öğrencilerimizin çevresel duyarlılıklarının artırılmasına ve sürdürülebilirlik vizyonlarına önemli bir katkı sağlandı.


