KTPM Bölümü Öğrencilerinden 30 Mart Sıfır Atık Gününde Anlamlı Etkinlik: Atıklar Kâğıda Dönüştü
Fakültemiz Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı Bölümü öğrencileri, 30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü kapsamında çevre bilincini artırmak ve farkındalık yaratmak amacıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı.

Öğrencilerimiz, 30.03.2026 tarihinde sürdürülebilirlik vizyonu doğrultusunda atık materyalleri değerlendirerek uygulamalı kâğıt geri dönüşümü gerçekleştirdi.

Sıfır atık felsefesinin ve doğa dostu tasarım anlayışının neşeyle deneyimlendiği bu keyifli etkinliğe Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarlığı Bölümü ile Şehir ve Bölge Planlama Bölümü öğretim üyeleri de katılım sağlayarak öğrencilerin geri dönüşüm heyecanına ortak oldu.

