Mimarlık Fakültesi ve Tasarım MYO İş Birliğinde “Ekolojik Dengede Sıfır Atık” Etkinliği Gerçekleştirildi

30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü etkinlikleri kapsamında Mimarlık Fakültesi ile Tasarım Meslek Yüksekokulu iş birliğinde düzenlenen “Ekolojik Dengede Sıfır Atık” konulu etkinlik, 28 Nisan 2026 tarihinde başarıyla gerçekleştirildi.

Çevre bilincini artırmak ve sürdürülebilir yaşam pratiklerine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen etkinliğe her iki birimin öğretim elemanları ile öğrencileri yoğun katılım sağladı.

Programda davetli konuşmacı olarak yer alan Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Dudu Duygu KILIÇ, sıfır atık yönetiminin ekolojik dengenin korunmasındaki kritik rolüne değinerek atık üretimini en aza indirgeyecek çözüm önerileri ve sürdürülebilirlik yaklaşımları hakkında katılımcılara değerli bilgiler aktardı. Etkinlik belge takdimi ile sona erdi.

2526_II_Fk _Sıfır Atık _260430_1

 

2526_II_Fk _Sıfır Atık _260430_3

2526_II_Fk _Sıfır Atık _260430_2

2526_II_Fk _Sıfır Atık _260430_4